logo header

August 01, 2010, 07:40:47 am *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Obavezno pročitajte Pravilnik Foruma pre slanja poruka!

Home   Help Login Register  
Pages: 1 ... 11 12 [13]
  Print  
Author Topic: kako trenirate?  (Read 6130 times)
Lazarica
Član
*

Email
« Reply #180 on: January 10, 2010, 11:21:30 am »

Vazi,drzacu se dosadasnjih vezbi.
Ne shvatam nista kao potcenjivanje,nego kao savet,jer ja sam ipak pocetnik.
A bez saveta vas sa foruma verovatno bi se jos zaglupljivao misnjenjima nekih kretena iz teretane,koji nemaju veze sa mozgom.
palma
Minimumweight Member
**

« Reply #181 on: January 11, 2010, 01:11:22 am »

da ali i na forumu mozes da naletis na gomilu gluposti .cuj savet od vise ljudi i u teretani i pretrazi vise foruma pa ces za svako pitanje naci najispravniji odgovor. drzati se slepo samo jednog nije dobro.kompleksna je ovo materija i ja svakog dana saznam nesto sto nisam znao predhodnog.kada se samo setim na koji nacin sam prvi put pio kreatin i protein sada mi dodje da se smejem
Nebojsa Bogic
Global Moderator
Lightweight Member

Positive values are reason, objectivity, knowledge

nebojsabogic69@hotmail.com
« Reply #182 on: January 17, 2010, 06:23:30 pm »

ovo je jedan od kvalitetnijih foruma i dosta drzimo do tga. ima raznolikih pristupa koji daju rezultat, pa nek se svak odluci .

Nebojsa Bogic
Kaciga
Član
*

« Reply #183 on: February 18, 2010, 06:34:51 pm »

ovo je jedan od kvalitetnijih foruma i dosta drzimo do tga. ima raznolikih pristupa koji daju rezultat, pa nek se svak odluci .
odlican je Cool
Nebojsa Bogic
Global Moderator
Lightweight Member

Positive values are reason, objectivity, knowledge

nebojsabogic69@hotmail.com
« Reply #184 on: February 18, 2010, 10:22:35 pm »

hvala najlepse. trudimo se.

Nebojsa Bogic
Kaciga
Član
*

« Reply #185 on: February 20, 2010, 03:28:21 pm »